Inici
Català Castellano English

QUI SOM? I QUÈ VOLEM?

L’objectiu d’INFOCENTRE és donar servei en tots els aspectes relacionats amb la formació i el desenvolupament empresarial i local, a partir d’un equip humà professional, amb ferma voluntat de servei, innovació i evolució constant.

D’una banda us donem la possibilitat de cobrir totes les etapes del procés formatiu: des del disseny de l’acció formativa fins a la impartició dels cursos, el seguiment i l’avaluació. Tot això a mida de les necessitats de l’empresa.
I d’altra banda, gràcies al Servei d’Elaboració d’Estudis de desenvolupament econòmic i local, marcar la direcció estratègica i tàctica cap a on anar.


INFOCENTRE, GARANTIA DE QUALITAT

La nostra experiència ens avala: a Infocentre vam començar la nostra activitat l’any 1997. Al llarg d’ aquests anys sempre hem buscat la millora de la qualitat en tots els seus aspectes, posant especial atenció a l’adaptació dels nostres serveis a les necessitats del món empresarial.

INFOCENTRE és Centre col·laborador de la Generalitat de Catalunya i està registrat com a entitat de Formació de Manipuladors d’Aliments (REFMA) per la Generalitat de Catalunya – Departament de Sanitat i Seguretat Social. Som centre associat a Cat Formació i col·laborem amb entitats i escoles qualificades.


QUINS SERVEIS OFERIM?

Els serveis que oferim a INFOCENTRE són:
FORMACIÓ
ELABORACIÓ D’ESTUDIS
GESTIÓ DE SUBVENCIONS
LLOGUER D’ESPAIS


SOM CENTRE HOMOLOGAT ACTIC

L’Acreditació de Competencies en Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
Oferim cursos i el certificat acreditatiu.


ISO 9001:2008

Infocentre té la certificació de qualitat en la gestió UNE-EN- ISO 9001:2008 que acredita la bona gestió del centre i la qualitat en tots els serveis oferts.





POLÍTICA DE LA QUALITAT

La nostra política és la de garantir l’atenció als nostres clients, amb seriositat, qualitat i bon servei utilitzant per això tots els recursos necessaris i tota la nostra experiència professional.

Per nosaltres la qualitat és conèixer clarament les exigències i requisits dels nostre client, saber quines són les seves expectatives i complir-les sense errors; per això estem millorant contínuament i esforçant-nos per obtenir la seva satisfacció, complir les seves expectatives..

Implantar un sistema de gestió de qualitat segons la norma UNE-EN-ISO 9001:2015 pretén desenvolupar la nostra organització de forma coherent per tal de poder donar la resposta adient a la situació actual i futura del mercat i eliminar les activitats que no aportin valor als nostres clients, millorant contínuament la competitivitat.

El nostre compromís és el de desenvolupar programes de formació continuada adaptats a les necessitats del client en l’objectiu final de millor la seva qualificació professional i competitivitat en el món laboral. Tot fomentant un ambient estimulant i motivador, en unes instal·lacions completament equipades.

D’acord amb aquesta política, hem establert un sistema de gestió de la qualitat, amb el compromís de complir amb els requisits establerts així com els legals i reglamentaris, que garanteix que les activitats emmarcades dins el mateix es porten a terme d’acord amb les directrius especificades i que s’analitzen els riscos i oportunitats i en base al seu resultats s’estableixen periòdicament objectius realitzant un seguiment en que podem mesurar la nostra millora.



Tel. 93 883 33 01 - info@infocentre.cat - C. Sot dels Pradals, 20 Nau E - 08500 Vic
Avís legal


Cursos subvencionats de formació contínua per als treballadors de Vic i Osona.

L’objectiu d’INFOCENTRE és donar servei en tots els aspectes relacionats amb la formació i el desenvolupament empresarial i local.
Oferim cursos subvencionats per als treballadors de Vic (Osona), així com classes d'anglès online i cursos tècnics,
a partir d’un equip humà professional, amb ferma voluntat de servei, innovació i evolució constant.