Inici
Català Castellano English


MARKETING PROMOCIONAL

Àrea: Gestió empresa

Codi: CT2728

Horari: SEGONS DISPONIBILITAT DE L'ALUMNE

Durada: 20

Inici:

Final:

Preu: 69,00€

Modalitat: On-line



VIES D'ACCÉS:

FORMACIÓ BONIFICADA - O - PRIVAT | PRIVAT


OBSERVACIONS:

Gestió de la bonificació no inclosa.


PROGRAMA:

1. Concepto y fines de la promoción 1.1. Instrumentos de la promoción 1.2. Objetivos de las acciones promocionales 1.3. Tipos de promociones 2. Formas de promoción dirigidas al consumidor: 2x1, 3x2, otras 3. Formas de promoción a distribuidores, intermediarios y establecimientos 3.1. Clases de incentivos y promociones a los distribuidores y consumidores 4. Promociones especiales 5. Tipos de acciones de marketing y promoción según el punto de venta 6. Acciones de marketing directo 6.1. Posibilidades y características 6.2. Evaluación y criterios de planificación de clientes potenciales 6.3. Legislación sobre protección de datos 7. Acciones de promoción on-line 7.1. Internet como canal de información y comunicación en la empresa



C. Sot dels Pradals, 20 nau E - 08500 Vic - Tel. 93 883 33 01 - Fax: 93 883 17 37 - info@infocentre.cat

INSCRIURE'M

IMPRIMIR

INFORMACIÓ SOBRE ELS CURSOS ON-LINE D'IDIOMES


Tel. 93 883 33 01 - info@infocentre.cat - C. Sot dels Pradals, 20 Nau E - 08500 Vic
Avís legal


Cursos subvencionats de formació contínua per als treballadors de Vic i Osona.

L’objectiu d’INFOCENTRE és donar servei en tots els aspectes relacionats amb la formació i el desenvolupament empresarial i local.
Oferim cursos subvencionats per als treballadors de Vic (Osona), així com classes d'anglès online i cursos tècnics,
a partir d’un equip humà professional, amb ferma voluntat de servei, innovació i evolució constant.